Menu
Your Cart

Pakowanie usługowe

Nasza firma świadczy usługi konfekcjonowania oraz pakowania w wysokiej jakości folię termokurczliwą poliolefinową.

Pakowanie produktów w folię termokurczliwą — pakowanie usługowe

Pakowanie w folię termokurczliwą to nic innego jak umieszczanie dowolnego produktu w szczelnie zamkniętej folii, która później jest dodatkowo obkurczana. Dzięki temu idealnie przylega do kształtu produktu. To także sposób na stworzenie poręcznego do przechowywania pakietu czy połączenie kilku sztuk w komplet. Sprzedawcy stosują ten zabieg podczas łączenia produktów w wielopaki czy oferowania dodatkowego produktu promocyjnego.

Wykonanie tego rodzaju opakowania nie jest skomplikowane, jednak niezbędne jest posiadanie profesjonalnego sprzętu. Właśnie dlatego wiele firm decyduje się oddelegować tego rodzaju usługę profesjonalistom. Nasza firma posiada w swoim parku maszynowym sprzęt, dzięki któremu możemy zaoferować wysokiej jakości usługę pakowania.

Pakowanie przemysłowe — zleć to nam — usługa pakowania

Pierwszym argumentem, który przychodzi na myśl, jest aspekt oszczędności. Przy zleceniu usługi pakowania nie musisz przejmować się zakupem sprzętu, jego serwisowaniem czy naprawami i zatrudnieniem pracownika do obsługi. Dzięki temu oszczędzasz sporo środków i nerwów. Dodatkowo profesjonalny sprzęt wymaga sporej ilości miejsca. Nie każda firma ma dodatkową przestrzeń, którą mogłaby na to poświęcić.

Kolejną zaletą jest to, że możesz zlecić spakowanie dowolnych produktów. Także różnych. Kształt? Całkowicie dowolny! Maszyna dopasowuje się do przydzielonych jej produktów, dlatego z łatwością poradzi sobie zarówno z małym przedmiotem, jak i tym większym, o nieregularnych kształtach.

Zalety pakowania produktów w folię termokurczliwą

Folia termokurczliwa ma wiele zalet. Poza tymi wymienionymi powyżej warto doliczyć także fakt, że chroni ona znajdujące się w środku wyroby przed czynnikami zewnętrznymi. Przeważnie przedmioty czy produkty spędzają sporą część czasu w magazynie lub w transporcie. Taka folia to dodatkowe zabezpieczenie, dzięki któremu towar pozostaje w nienaruszonym stanie.

Poza zaletami czysto użytkowymi warto wymienić także to, że folia często wykorzystywana jest także w celach marketingowych. To świetny nośnik reklamy i dodatkowa powierzchnia na wystosowanie przekazu do konsumenta. Folia świetnie przyjmuje różnego rodzaju wydruki. Możesz na niej umieścić nie tylko skład produktu czy informację odnośnie przechowywania, ale także dodać ciekawą grafikę czy chwytliwe hasło reklamowe, które zachęci do zakupu produktu. Możliwość zwrócenia uwagi konsumenta w ten sposób to czasami klucz do sukcesu.

Pakowanie w folię termokurczliwą — proces

Proces pakowania w folię termokurczliwą składa się z dwóch kluczowych etapów. Pierwszy to zgrzewanie. W tym czasie produkt przeznaczony do zapakowania trafia do rękawa folii. Jego krawędzie są zgrzewane. Dzięki temu produkt przyjmuje wstępny kształt, a pozostała część folii jest odcinana. Kolejny etap to obkurczanie. W tym momencie produkt w kawałku folii trafia do tunelu obkurczającego. To tam dopasowuje się idealnie do kształtów produktu. Wszystko za sprawą gorącego powietrza.